Wednesday, September 27, 2006

Robert T. Kiyosaki; Rich Dad, Poor Dad

Akhir-akhir ini, saya menjadi ketagih terhadap buku-buku berkenaan dengan financial freedom, ataupun kata mudahnya, berkenaan dengan wang ringgit. Bukan bermakna saya menjadi mata duitan, tidak... Cuma saya cuba mengambil pengalaman daripada mereka yang telah berjaya. Lagipun, bukankah untuk berjuang itu memerlukan wang ringgit dan juga masa? Dengan konsep financial freedom, kita menjadikan duit bekerja untuk kita.

Dalam kata lain, kita tak perlu bekerja mencari duit. Tetapi duit itu akan datang kepada kita. Pening? Cubalah baca buku Robert T. Kiyosaki ini, mungkin ada mendapat lebih kefahaman. Saya tak berhasrat mengulas lebih. Pengarangnya lebih layak lagi arif.

Anda boleh mendownload e-booknya di sini (agak slow) ataupun juga di sini (lebih laju rasanya). Pilihlah salah satu yang anda rasakan lebih laju. Saya tak mampu menyediakan server yang pantas kerana saya hanyalah menggunakan free hosting. Please just bare with what I have. Thanks...

Wallahualam...

Link tambahan di sini. (Paling laju, tapi limitted bandwidth per hour)


No comments: