Saturday, October 21, 2006

Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin

Assalamualaikum,

Sidang pembaca yang dikasihi, dalam kesempatan ini, saya ingin memohon maaf sekiranya selama saya memceburkan diri sebagai penulis blog Musafir Kelana ini, ada antara penulisan saya membuatkan anda tidak senang duduk mahupun terasa hati. Saya masih penulis jalanan yang sedang merangkak ke alam penulis profesional.

Saya berharap anda akan kekal menghayati penulisan saya selama mana saya masih belum menulis yang bercanggah dengan ISLAM. Dan harapnya, terus berkongsi apa yang anda peroleh dari blog ini kepada sahabat-sahabat yang tidak berpeluang untuk tahu.

Untuk mereka yang pulang dengan kereta ataupun motor, pandulah dengan berhemah di jalan raya. Buat yang menaiki bas, semoga selamat tiba ke destinasi yang dihajati. Semoga kita semua akan kembali ke fitrah kita selepas sambutan kali ini.

Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin!

Yang ikhlas,

Musafir Kelana

No comments: